Kamis, 11 Juni 2009

Em@il Dari TUHAN

Anak-Ku Tercinta,

Jika orang berbisik di belakangmu, tidakkah kamu membencinya? Seolah-olah mereka berkata, "Oh itu rahsia; KAMU tidak boleh tahu." Tiada hal yang lebih buruk daripada dikucilkan dari kelompok tatkala kamu mau masuk.

Ada khabar gembira: Yesus tidak pernah menyembunyikan rahsia terhadap kamu. Ia datang ke dunia, sehingga Ia dapat memberitahukanmu setiap hal mengenai Aku.. Ia datang untuk membagikan cinta-Ku terhadapmu.

Kristian bukanlah suatu kelompok rahsia yang ekslusif. Yang kamu lakukan adalah keinginan untuk bergabung dan kamu berada di dalamnya. Aku telah memilihmu untuk menjadi anggotanya. Aku mengutus Putra-Ku untuk mengundangmu. Datanglah dan bergabunglah bersama Kami!

Sahabatmu,
Tuhan

..Tetapi Aku menyebut kamu sahabat, karana Aku telah memberitahukan kepada kamu segala sesuatu yang telah Kudengar dari Bapa-KU(Yohanes 15:15)


MEMBANGUN PERSAUDARAAN YANG KUAT

Efesus 6:7-9

Tidak ada komentar:

BIBLE SEARCH

Choose a Bible Book or Range
Type your text here
Ignore Case
Highlight Results